środa, 29 maja 2013

Zawieszam

Wiem, że bardzo długo nic nie pisałam, nie dodawałam rozdziału itp. Chciałam was za to bardzo przeprosić, ale każdy może mieć jakiś gorszy okres w swoim życiu prawda ?
No i ja właśnie od jakiegoś miesiąca jak nie więcej, mam gorsze dni. Nie daję rady skończyć rozdziału, muszę poprawić oceny, bo jak pewnie niektórzy wiedza, to jest mój ostatni rok w gimnazjum i wypadałoby się trochę postarać, mam małe problemy w rodzinie, najczęściej to kłócę się z mamą o byle co i do tego jeszcze czuję się okropnie samotna, bo wszędzie widzę te zakochane pary i sama bym tak chciała, z resztą zaczęłam żyć w świecie fikcji, bo uświadomiłam to sobie, że na każdym kroku wyobrażam sobie "jakby to było gdyby coś tam.." . To mnie niszczy od środka. Tracę również motywację i chęć dalszego pisania, a to nie jest tylko moja wina. No bo czy 10 komentarzy to naprawdę wielkie wymagania ? Jak macie bloga to pewnie wiecie, jak pochlebiające zdanie innych motywuje do dalszego pisania. A i chciałabym liczyć na wasze wsparcie i zrozumienie, gdyż postanowiłam założyć internetowy pamiętnik <klik> Chcę wam przybliżyć moje myśli, historię, moje życie. Może zrozumiecie mnie i pytania typu "Kiedy będzie następny rozdział? " nie padną w nieodpowiednim momencie.
No i to taka sytuacja. Chciałam wam wyjaśnić wszystko co i jak. W takim razie poinformuję każdego kogo mam w kontaktach na gg, kiedy odwieszę bloga i postanowię znowu pisać o Julie i One Direction.
Love You All Little Monsters
Carol ♥


4 komentarze:

  1. Współczuję Ci. Każdy ma swoje w zloty i upadki.Ja Cię na przykład rozumiem bo też mam ostatnio ciężko w życiu. ;** Dasz radę. Uwierz w siebie. Ja jestem z Tobą <3
    P.S Ja też swojego zawiesiłam i nie będzie dalszych części.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie: długo bedzie jeszcze zawieszony blog? Bo normalnie go kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzieć jak długo, ale mam nadzieję, że najwyżej 1-2 tygodnie, bo właśnie wróciłam z nad morza i będę miała dużo czasu żeby pisać :* <3

      Usuń