czwartek, 14 lutego 2013

Happy Valentine's Day ♥

Hej Wam ♥ Jak mija dzień ? Bo mi nie za bardzo :c Najpierw zjebałyśmy seta w meczu i teraz siedzę sama na tt i rozczulam się nad sobą :c Ale nie smutajmy się przecież są Walentynki nie ? :D ( ja tam ich nie obchodzę bo nie mam z kim, ale może wy je świętujecie ) Więc z okazji tego jakże wesołego i uroczego dnia życzę wam przede wszystkim duuużo miłości , jeśli nie macie drugiej połówki to żebyście ją niedługo spotkali, a jeśli ją macie to żebyście zawsze ze sobą byli now and forever :D Hmmm no i co jeszcze... żeby nasi kochani chłopcy z One Direction follownęli każdą z was i napisali że was kochają ;D (  no i mnie też ) Ale ja was kocham i to bardzo bardzo moje Directionerki ♥  To miłego wieczora i reszty tygodnia jeszcze wam życzę. A co do rozdziału to nie mam bladego pojęcia kiedy się pojawi, bo mam dopiero 1,5 strony w Wordzie ale postaram się szybko nadrobić, jeśli pod rozdziałem 5 pojawi się te 10 komentarzy ;D
Love You All
Carol ♥


1 komentarz: