wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas !

To tak na początek....... WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU MOJE KOCHANE ZIOMECZKI ♥ 
Chciałam wam napisać wierszyk, ale cóż poetką nie jestem ( jeszcze ), a z internetu nie będę brać, bo to kradziejstwo i wgl xD Tak, że pewnie już pomagacie w przygotowaniach i nie macie czasu, żeby zajrzeć, ale mi to nie przeszkadza, żeby złożyć wam życzenia :D
No to życzę wam:
- dużo miłośći
- szalonego Sylwestra i żebyście coś zapamiętały ( żeby mi potem opowiedzieć :D )
- prawdziwych przyjaciół
- rozwijania własnych talentów 
- wielu nowych znajomości
- jakiego wakacyjnego flirtu ( a może czegoś więcej ^^ )
- rodzinnych i spokojnych świąt
- uśmiechu na twarzy
- spełnienia marzeń
- spotkania z idolami
NO I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MOI KOCHANI ♥♥
Tyle z życzeń, a teraz inna rzecz, a mianowicie zmieniłam nazwę na tt :D Było @Carol_1D jest @officialCaroo . To tak na marginesie :D
A i przepraszam, że rozdziału jak nie było tak nie ma, ale przechodzę niemoc twórczą ;c Jak tylko mi przejdzie dokończę rozdział, obiecuję ♥
I proszę podajcie mi swojego tt ( tu w komentarzu ), bo nie wiem czy ktoś może chciałby być bezpośrednio informowany ♥
To by było na tyle dzisiaj i mam dla was prezent. Oto on :


 No bo kto by nie chciał takich Mikołajów ? :D

4 komentarze:

  1. Masz rację, nie mogłam zajrzeć, więc takie spóźnione podziękowania i życzenia xd Dziękuję ! (Bo 'wzajemnie' tu nie pasuje :D ) Życzę ci tego samego oprócz 'rodzinnych i wesołych świąt' oraz:
    - szczęścia
    - radości z życia
    - WENY
    ...
    I... Wszystkiego co najlepsze oraz czego sobie zażyczysz !
    Takie tam krótkie, spóźnione życzenia ;) Nie jestem dobra w składaniu życzeń, co z resztą widać ;p A już zwłaszcza o tej porze - nie mogę spać to odwiedzam po kolei każdy blog :D
    Pozdrowienia od Anonima :D / P. (taa wiem, zdradziłam sie troszkę ;p )

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy nowy rozdział :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia ;c
      przepraszam za takie opóźnienia i wgl. Przechodzę mały kryzys twórczy, ale mam nadzieję, że szybko mi przejdzie <3

      Usuń
  3. zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards, więcej informacji na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń