środa, 22 stycznia 2014

News

Witajcie Witajcie !
Tak więc zebraliśmy się tu by mnie publicznie oskalpować, za to iż rozdziału jak nie było tak nie ma ;_;
Wiem, że pewnie niektórzy z was co czytają są ciekawi dalszych losów i wgl ale wynikła sytuacja, że nie mogę dokończyć rozdziału ;c No ale zbiorę się w sobie i postaram się to jak najszybciej nadrobić :D
Mam do was także kilka spraw:
1. Pojawiło się konto na tt @Julie1DFF i proszę o follow i śledzenie nowości :D Jak macie jakieś pytania bądź uwagi to proszę śmiało pisać :D
2. Potrzebuję kogoś kto odnowi stronę tego bloga. No bo przyznajcie się, komu to się już znudziło? Bo mi totalnie obrzydło ;_; Tak więc osobę chętną proszę o kontakt to się dogadamy :D
3. Podoba wam się playlista czy może coś bardziej 1D chcecie ? Zależy mi na waszej opinii :)
4. Nastąpiła zmiana zasad. Nie wymagam od was zbyt wiele, a nie wiem czy wiecie, jak ciężko napisać rozdział, więc proszę o odrobinę motywacji i pochwały mojej ciężkiej pracy. 10 komentarzy = nowy rozdział 
Hmmm to chyba tyle kochani... tak, że proszę o cierpliwość, mobilizację ( FOLLOW ) oraz rozgłaszanie mojego bloga :D
Love You Potatoes
Carol





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz